Friday, January 7, 2011

Seronok dpat kembali bermain...



Hari ini, 7.01.201o....
aku rase seronok sangat...
aku dapat kembali bermain futsal...=)
setelah hampir setahun aku merehatkan diri...
akhirnya dengan keizinan Yang Maha Esa...
aku dapat juga nikmat tersebut....
aku bersyukur sangat....

walaupun aku dalam keseronokan...
ada sedikit kekecewaan disitu..
prestasi permainan aku tadi sangat teruk..
stamina memang out terus....
cepat betul aku penat...
x larat nk kejar bola lagi...
tendang pon cam hampeh...
lecek bola pon lagi laa hampeh...
nak kena improvekan lagi...hohoho...
nk kene tambahkan stamina lagi...

time kasih pada rakan2 yang terlibat ngan game nie sume...
time kasih sume...
aku seronok.....aku suka....
letih yang menyeronokkan....
hanya dengan sebiji bola....=)









No comments:

Post a Comment